Friday, June 29, 2012

We Were Given The Illuminating Blogger Award

Happy Friday all! It's Cody and I am excited to share some flattering news with you! Mom and I were honored to be given another award, this time it is the:
Isn't it nice and shiny? Can't put it on our mantle mostly because we don't HAVE a mantle and even if we did this isn't tangible, but I digress... we can keep it close to our heart and that's what matters most!

We were pleased to be given this fine award from our friends at Twinkletoe Tails, thanks guys!!! One of the requirements of this award is I must tell you an "illuminating" story about myself.....

After careful consideration and a large dose of laziness, I couldn't come up with a thing!! Not even a kibble-sized tidbit. So...in LIGHT of my complete and utter lack of creativity, I have decided to share these with you instead.....photos of ME basking in LIGHT! Now THAT'S "illuminating!!" MOL!






Now...I am  supposed to pass this on to FIVE other kitties that I  would love to hear illuminating stories about, (or you can be lazy like me and just use "illuminating" photos). I normally don't pass these things on, but hey, why should I have all of this FUN by myself?

So...here are just a few of the kitties that I would like to have pawticipate in the fun!!

CAT WISDOM 101

ONE SPOILED CAT

 CAT FROM HELL

CHANCY THE GARDENER

SAVANNAH'S PAW TRACKS


Have a great weekend all!!!!!!


Love, Cody

39 comments:

  1. Well look at you, you illuminate quite nicely! Congrats on the nice award!

    ReplyDelete
  2. Congratulations on your award, Cody! Your mom is really creative when it comes to your photo shooting sessions.

    ReplyDelete
  3. Congratz on your award, Cody!!! Those are some pretty amazing sunpuddles! Illuminating indeed!
    xo, Katie & Glogirly

    ReplyDelete
  4. Very well done - concats!

    Cats of wildcat woods

    ReplyDelete
  5. CONCATULATIONS Cody and Caren! That's lovely - we think you really deserve that one because we always find CAT CHAT very illuminating! Also, thanks for nominating US as well - Sam's got that award BUT since he didn't have to tell an "illuminating story" we'll try to come up with one!!!!!

    Kitty hugs, Sammy
    Human hugs, Pam

    ReplyDelete
  6. Congrats on your beautiful award! I love your illuminating pictures! They are beautiful just like you guys and your blog Cody! :)

    ReplyDelete
  7. Awwww what a wonderful award! Yay!! Great pics of you in your own sunpuddle, lovely Cody!! Take care
    x

    ReplyDelete
  8. That is very illuminating to see you in all those sunbeams. Well done. And conga rats on winning the award. Well done. Hope all of you have a great week end and that Mom is feeling a little better.

    ReplyDelete
  9. Congratulations on your award! You look very illuminating in these photos!!

    ReplyDelete
  10. Congratulations on your award.
    Best wishes Molly

    ReplyDelete
  11. Congratulations Cody we Bask in the light of your illumination.we love you Cody and Caren.xoxo

    ReplyDelete
  12. Well don't you look bright and shiny, Cody. Concats on the award :>) xox

    ReplyDelete
  13. That was SO illuminating, Caren and Cody! We are so thankful that you are our friends, and this award was certainly well-deserved. :)

    Hugs!

    ReplyDelete
  14. MOL! Congratulations on the award! You sure put a twist to the Illuminating Award rule!

    ReplyDelete
  15. Cody you light up our lives!

    :)

    purrs
    >^,,^<
    ♥Abby♥Boo♥Ping♥Jinx♥Grace♥

    ReplyDelete
  16. Congratulations!! Thank you for thinking of us. We will recognize the nomination the next time we do a post about awards. Hugs and nose kisses

    ReplyDelete
  17. I saw your comment at Abby's and wanted to let you know...

    I found a site by the same people who did picnic and it was just the same I thought. Yeah!! It's called Ribbet.com

    ReplyDelete
  18. Hey Cody!
    Yes, lucky you, it's me, Penny the Jack Russell dog and modest internet star, taking over her human's keyboard.
    My goodness, what an illuminating posting. Congratulations on receiving that award and congratulations to all those cats you bestowed the award upon. I cannot believe I typed that! Arf! Arf!
    Pawsitive wishes and doggy kisses, Penny xx

    ReplyDelete
  19. Oh my stars we see our name! You brighten our day all the time. Thank-you so much!

    ReplyDelete
  20. Congratulations on the award!

    I was supposed to let your mama know that we added e-mail subscription to the blog tonight and we have fingers and paws crossed that it works tomorrow!

    Bunny

    ReplyDelete
  21. Hi Caren
    we did get your comment and you are on our page.
    Best wishes Molly

    ReplyDelete
  22. You are indeed illuminating, Cody! Very good definition of the word. purrrr.....meow!

    ReplyDelete
  23. Cody, you are one clever cat! Concats on the award and loved the photos!!

    ReplyDelete
  24. Very many congratulations to both of you from Charlie Coal & me!
    x

    ReplyDelete
  25. CONCATULATIONS! And we agree, you light up quite well, Cody!

    ReplyDelete
  26. Oh Cody! Me is just so honored to has yous give me this award! Me is tickled pink! And mes LOVED the Illuminating pictures of yous!
    Kisses
    Nellie

    ReplyDelete
  27. PS, me forgtted to concatulate YOUS!!!
    more kisses
    Nellie

    ReplyDelete
  28. Congratulations! You really know how to shine! And also, to find a nice spot of sunshine!

    ReplyDelete
  29. Concatulations Cody and Caren! You always brighten our day with your tweets and posts.
    Christine
    www.riverfrontcats.com

    ReplyDelete
  30. ConCATulations to the award !!!

    ReplyDelete
  31. After the horrors of this ONE stone, the Human can't even 'magine what it would be like to have lots--oh noes!!!! She was at teh 'murgencee for a few hours Friday nite/Caturday a.m. while they did a CAT scan and gived her a morphine shot and did a bunch of other stuff. Then they sended her home with pain medicine (that makes her kinda sick to her stomach) and anti-nausea meds which also make her feel kinda bad, and a strainer to pee in. It's coming up on 48 hours and nothing yet. She felt not-so-bad yesterday, but a few hours ago today (Sunday) she started having a lot of pain again (not as bad as Friday night though). She hopes it comes out SOON! At the 'murgencee they said to call the doctor if it had not comed out by Thursday but that just seems like FOREVER to her!

    She's drinking lots of water and cranberry juice and a little coffee (not much). She was hungry earlier but now she's feeling kinda sick again.

    Any words of wisdom????

    ReplyDelete
  32. @Spitty's Mom I am sooooooo sorry you have to go through this!! OMG!!! I sooooo know!!! I will tell you that contrary to popular belief cranberry juice is NOT good for kidney stones, bladder infections, yes, stones...no..the stone can also be so small that you wouldn't even know that you passed once you have passed it. Did they say how large it is? When I pass sand it isn't even visible....you get pain from the sand too. Also...a stone can move and just lodge somewhere else and then you will often feel no pain. OMG my heart goes out to you!!! I have passed 7 on my own (large ones) and have had about 6 lithotripsies (another one is scheduled for July 11) they are NO FUN!! Feel free to email me at cgittleman at mi dot rr dot com xoxoxoxo

    @Christine awwww thank you!!! xoxoxo

    @Kjelle thank you!!!

    @TMW I do my best! I sleep all the time and I try to sleep in the sun lol

    @Nellie ((((hugs)))) thank you!!

    @Rykers, yep, I am pretty "bright" lol

    @Mrs Tuna thank you! Wow! How have you been? Haven't seen you in ages!

    @Diane thank you soooo much!

    @wockley thank you!!! How have you and Charlie been?

    @Hilary thank you!! FYI: I am STILL not receiving your blog via email...it doesn't like me!

    @Deb thank you!! I am pretty clever!!

    @Cat from Sydney thank you lol!! It was a lazy translation!

    @Molly the Wally YAY!! Thank you!

    @houndstooth....I gotta check it out! Thanks!! xoxoxo

    @Scarlet and Melly thank you!!!!

    @Layla yep you sure do!!!!!!!!! You brighten ours as well!!!!

    klahanie lol!!! Thank you!! OMG haven't been over to visit you in ages!! I never go to the blogroll anymore, I just follow the ones I can follow via email. Do you have email subscribe?

    @Sparkle thank you!!

    @Meg & Quill OMG I LOVE YOU!! I will check it out for sure!!! THANK YOU!!!!!!!!!!! xoxoxo

    @chancy you are welcome but I am so stupid! I think I gave that to you forgetting that you don't love getting them either!! I am soooooooo sorry!!! If that is the case, don't even worry about posting about it, I completely understand!

    @Abby awwww thank you!!!!!!!! You do mine as well!

    OMG guys we just wanna say thank you!!!! Mom and I are trying to answer everyone purrsonally but we got tired!!! MOL!!

    xoxoxoxo Love, Cody and Mom

    ReplyDelete

 
Designed By: Wacky Jacqui's Designs